loading...
بروزترین سایت تفریحی
خرید شارژ

برای خرید کارت شارژ با قیمت مناسب و پرداخت با کلیه درگاه بانک ها روی لینک زیر کلیک کنید



آخرین ارسال های انجمن
نوید بازدید : 1362 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (1)

/Galaxy_S_Blaze_4G

 

 خواهیم گوشی جدیدی از سامسونگ را به شما معرفی کنیم. این گوشی که Galaxy S Blaze 4G نام دارد با توپ پر به میدان رقابت آمده است. این گوشی با پردازنده ی دو هسته ای 1.5 گیگاهرتزی Snapdragon S3 ، صفحه نمایش AMOLED Super 4 اینچی ، دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی ، دوربین جلویی 1.3 مگاپیکسلی و قابلیت ظبط فیلم با کیفیت 720p حرف های زیادی برای گفتن دارد. این گوشی با سیستم عامل آندروید نسخه ی 2.3 به بازار عرضه می شود ولی می توانید آن را به بستنی حصیری ارتقا دهید. شرکت T-Mobile اصرار دارد که این گوشی گزینه ی مناسبی برای آنهایی به شمار می رود که می خواهند گوشی قدرتمندی داشته باشند اما هزینه ی خرید Galaxy S II را ندارند. 

 

تصاویر + توضیحات کامل در ادامه مطلب

نوید بازدید : 760 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (0)

 

cpmputer_einak

 

برترین ها: یک شرکت فناوری چینی Eve-book موفق شد کامپیوتری کم حجم به شکل عینک اختراع کند.
به گزارش برترین ها، این دستگاه به صورت سه بعدی است و طوری اختراع شده است که با آن دیگر نیازی به صفحه مانیتور پیدا نمی شود.
این عینک داری دو صفحه 5 اینچی است ودرجه شفافیت آن (800×600) پیکسل است.
این در حالی است که با وجود پیشرفت این تکنولوژی این دستگاه کامپیوتری هنوز به موس و صفحه کلید نیاز دارد.
مشاهده تصاویر و توضیحات در ادامه مطلب

 

نوید بازدید : 631 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (1)

amar_irani

 

 
گویند که ؛ مردم ایران از اسراف‌کارترین مردمان جهان هستند. مردم ايران منابع ملي خود را به مقدار قابل ملاحظه اي تلف مي ‌كنند. اسراف در اين منابع به اندازه‌ای است كه بنا به آمار منتشره مصرف سرانه آب، انرژي، دارو، نان و دیگر مواد غذایي و صرف وقت براي انجام يك كار معين در ايران چند برابر استانداردهاي جهاني است. این یک ادعای ساده و بدون استناد نیست. ایرانیان بیش از هر ملت دیگری و به ویژه بیش از استاندارد جهانی در هدر دادن منابع غذایی، انرژی و حتی وقت خود پیشتازند، در حالیکه میزان درست استفاده از منابع، یکی از پیش‌شرط های توسعه هر کشور است.
جداول مربوط به میزان هدر دادن منابع در ایران، به خوبی یکی از علل عدم توسعه واقعی و کیفی کشور را نشان می‌دهد؛ عاملی که اتفاقا در این نوبت بر عهده دولتمردان یا سیاست‌های نادرست آنان نیست، بلکه زاییده نگرش مردم در زندگی فردی و اجتماعی خود است. رویکرد مردم به استفاده از منابع که به تدریج در خلال سالیان شکل گرفته است، به آسانی هم از بین نخواهد رفت؛ اما بررسی و یادآوری آن، همواره تلنگری است، بر اینکه حرکتی برای اصلاح آن از سوی مردم انجام بگیرد.
جداولی که در پی می آید برگرفته از بنیاد کارآفرینی فروتن است که مروری اجمالی دارد به فرهنگ و رویه مصرفی مردم ایران زمین.......

نمایش امار ها در ادامه مطلب

نوید بازدید : 822 چهارشنبه 10 اسفند 1390 نظرات (0)

HD_TV2012

 

نمایشگاه CES سال 2012 تمام شد و حالا که همه ی تلویزیون های HD این نمایشگاه برای همه آشکار شده وقتش رسیده بدانیم که هر کدام از آنها کی به بازار می آیند و با چه قیمتی؟ اول از سامسونگ شروع می کنیم. سامسونگ بعضی از تلویزیون های HD خود را برای پیش فروش به نمایش گذاشته که از آن جمله می توان به بالاترین مدل تلویزیون های سامسونگ یعنی ES8000 که برای کار با App هایش از پردازنده ی دو هسته ای بهره می برد ، اشاره کرد. علاوه بر این ES8000 به دوربین و میکروفون هم مجهز شده تا Smart Interaction  یا برهم کنش هوشمند با کاربر داشته باشد بدین منظور که تلویزیون با تشخیص چهره ، حرکات و صدای کاربر نه تنها کار با آن را برای کاربر راحت می کند( کنترل تلویزیون با صدا) بلکه راه را برای App هایی که با تشخیص چهره و حرکات کاربر کار می کنند نیز باز می کند. قیمت ES8000 برای مدل 75 اینچی رقم سرسام آور 7999 دلار و برای مدل معقول تر 46 اینچی 2699 دلار است.....

توضیحات کامل در ادامه مطلب

نوید بازدید : 933 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (3)

bermoda/

 

 

 
در اقیانوس اطلس، منطقه ای شگفت انگیز وجود دارد که تاکنون، تعداد زیادی از هواپیماها و کشتی ها، بی آنکه نشانه ای از خود برجای گذارند، به طرز اسرارآمیزی در آنجا ناپدید شده اند. این منطقه مرگبار که اصطلاحا "مثلث برمودا" یا "مثلث شیطان" نامیده می شود، از شمال به جزیره "برمودا" از باختر به "فلوریدا" و از سوی خاور به نقطه ای از اقیانوس اطلس محدود میشود. حوادث شگفت انگیزی که در این نقطه از عالم اتفاق افتاده، دانشمندان را بر آن داشته است تا در "مثلث برمودا" به مطالعه و کاوش بپردازند و در رابطه با این حوادث، نظریات گوناگون ارائه دهند، ولی این کوشش ها، تا کنون کمکی به حل معما نکرده است...........
 
توضیحات کامل + عکس در ادامه مطلب
نوید بازدید : 873 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (2)

saiber_naif

 

 

معجزه ایی در درمان سرطان : سایبرنایف
 
سایبرنایف در حال حاضر پیشرفته ترین ، پرقدرت ترین و دقیق ترین تکنولوژی جراحی رادیویی در جهان میباشد که قابلیت شگفت انگیزی در نابودی تومورهای مغزی ، ریه ، پروستات ، ساقه مغز ، مخچه و ... دارد .سایبرنایف قابلیت آن را دارد که تومورهایی را نابود کند که هیچگاه جراحان تصور درمان آن را نداشتند و یا در منطقه ایی قرار دارد که دست جراح به آن نمیرسد
 
مشاهده تصاویر و توضیحات کامل در ادامه مطلب
نوید بازدید : 3637 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (1)

MicroZip_jav

 

 

با استفاده از این نرم افزار می توانید پوشه ها و فایل های موجود در گوشی تان را فشرده سازی کنید ؛ و فایل های فشرده را باز کنید.
فایل مورد پشتیبانی : ZIP, TGZ , WAR , BZIP2 , BZ2 , GZ , TBZ2 , GZIP , TAR و چند فرمت دیگر
قابلیت های کلیدی نرم افزار MicroZip :
- گرفتن حافظه کم از دستگاه بابت فشرده سازی و باز کردن فایل ها (مناسب برای سری ۴۰ سیمبین و گوشی های سامسونگ)
- پشتیبانی از اکثر فرمت های فشرده سازی رایج
- ظاهر ساده و همه پسند
- قابلیت باز کدن یک فایل از بین چندیدن فایل فشرده شده در یکجا
- قایل نصب بر روی اکثر گوشی ها بخاطر جاوا بودن
 
دانلود در ادامه مطلب
نوید بازدید : 785 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (1)

ویندوز 8

 

ترفند های سری اول ویندوز 8

1. خاموش کردن دستگاه

2. تبدیل درجه حرارت به سانتی‌گراد

3. عبور سریع از Lock Screen

4. جستجوی سریع

5. مشاهده برنامه‌های مورد علاقه به هنگام جستجو

6. باز نمودن Task Manager

7. راه‌اندازی مجدد Windows Explorer

8. باز نمودن سریع منوی File History

9. پیش‌نمایش پشتیبان فایل‌ها

10. افزودن برنامه‌های دیگر به صفحه آغازین نمایه Metro

مشاهده ترفند در ادامه مطلب

نوید بازدید : 706 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (1)

sandrom_moye_gorg

 

 

اين دختران به خاطر يك بيماري خاص به نام سندرم موي گرگ دچار يك زندگي وحشتناك شده اند و همیشه در رویایی ازدواج بوده اند.
ساويتا 23 ساله ، منوشا 18 ساله و ساويتري 16 ساله درست مثل بقيه زنان هستند با اين تفاوت كه بدن آنها از سر تا پا پوشيده از موي ضخيم است.
 
از هر 1 ميليارد نفر يك نفر به اين سندرم دچار ميشود و در اين اتفاق  نادر و دردناك سه دختر از يك خانواده به صورت ژنتيكي اين سندرم را دارند.
در اين بيماري خاص سلولهاي هر نقطه از بدن مستعد رشد مو ميشوند به صورتيكه حتي روي پيشاني و پلكها هم مو رشد ميكند......
توضیحات کامل در ادامه مطلب
نوید بازدید : 1402 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (1)

speed car 2012

 

 

 
هر ساله شرکت های خودروسازی جهان مدل های جدیدی را روانه بازار می کنند که گامی دیگر به سمت هرچه پیشرفته تر شدن این صنعت و تعریف استانداردهایی جدید در این حوزه محسوب می شود. سایت Edmunds.com در زمینه معرفی خودروهای مختلف به فعالیت می پردازد و مصرف کنندگان از طریق اطلاعات ارائه شده می توانند متوجه شوند که در قبال پول پرداختی خود چه امکاناتی را کسب خواهند کرد. این اطلاعات شامل موتور، طراحی، جزئیات آلایندگی و همچنین سرعت می شوند.
 
در ادامه ایمیل برخی از سریع ترین خودروهای سال 2011 که توسط دَن اِدموندز مدیر بررسی و تست خودرو این سایت مورد آزمایش قرار گرفته اند، حضور شما دوستان در گروه پرشین استار معرفی می شوند. بعضی از این خودروها مدل های جدید سال 2011 میلادی بوده و یا در امسال (2012) روانه بازار خواهند شد. ذکر این نکته الزامی است که این خودروها بر اساس شتاب صفر تا 60 مایل بر ساعت و نه حداکثر سرعت آنها رتبه بندی شده اند.
 
مشاهده تصاویر خودروها+توضیحات در ادامه مطلب
سجاد عاشوری بازدید : 645 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (1)

ghalb_masnoi1

در مارس سال گذشته، کریگ لوئیس 55 ساله به دلیل بیماری قلبی در استانه ی مرگ قرار داشت.اما دو پزشک از انستیتو قلب تگزاس یک راه حل انقلابی در این خصوص ارائه دادند: قرار دادن یک دستگاه که اجازه می دهد خون بیما-انسان در درون بدن بدون نبض پخش شود.....

توضیحات کامل در ادامه مطلب

سجاد عاشوری بازدید : 1251 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (1)

امروز نرم افزاری کاربردی برای گوشی های اندروید برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم . نام این نرم افزار Mirsal v0.7.1 که با کمک آن قادر خواهید بود در گوشی های اندروید خود به خواندن و نوشتن و ارسال اس ام اس های فارسی بپردازید . این نرم افزار کاربردی را می توانید هم اکنون  از سایت کینک اسوید دریافت نمایید .

/Mirsal

دانلود در ادامه مطلب

سجاد عاشوری بازدید : 618 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)

همزمان با زمزمه های آغاز مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها ، گمانه زنی ها درباره میزان یارانه های نقدی تشدید شده است و رقم های مختلفی در این باره مطرح است.

به گزارش عصر ایران ، از جمله هفته نامه پنجره به مدیر مسئولی علیرضا زاکانی نماینده اصولگرای مجلس ، در مطلبی با عنوان "یارانه نقدی ۵۳ هزار تومان می شود.........

توضیحات کامل در ادامه مطلب

نوید بازدید : 883 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (2)

win rar

 

 
در این که بهترین فشرده ساز موجود Winrar نام دارد شکی نیست. نرم افزاری که حاصل دسترنج لابراتورهای شرکت RAR می باشد. ابزاری بسیار کامل که از نرم افزار هایی است که بعد از هربار نصب ویندوز شاید ۹۹ درصد کاربران اقدام به نصب آن می نمایند. این که چرا Winrar این همه در میان کاربران محبوب شده است دلایل عمده ای دارد. سرعت بسیار بالا در انجام کارها و پشتیبانی کامل از تقریبا تمامی فرمت ها از دلایلی است که باعث موفقیت این نرم افزار شده است. فرمت هایی که Winrar مورد پشتیبانی قرار می دهد شامل : RAR و ZIP files,  ۷Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Zو بسیاری دیگر. مطمئنا فرمت هایی که یک کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز انتظار دارد در Winrar پیدا خواهد نمود. اما قابلیت های دیگر این نرم افزار پسورد گذاری برروی فایل ها ، سادگی کار با نرم افزار ، پوسته های متعدد و بسیار زیبا ، پشتیبان گیری خودکار و … همگی است و حالا پس از مدتی نسبتا طولانی نسخه نهایی این نرم افزار یعنی Winrar بالاخره از سوی لابراتوار ها منتشر گردید و میتوانید این نرم افزار فشرده ساز قدرتمند را از سایت king-swith.rzb.ir دریافت کنید.
دانلود در ادامه مطلب
نوید بازدید : 745 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

 

 


تصویر موبایل

 

 

 
اين بار براي شما عزيزان مجموعه تصاوير زيبا با تنوع موضوعي براي گوشي هاي داراي رزوليش 320*240 آماده کرده ايم.شما عزيزان ميتوانيد با دانلود اين مجموعه تصاوير و استفاده از اين عکس ها به عنوان پست زمينه گوشي خود جلوه ويژه اي به ان داده و نهايت لذت را ببريد.
 
دانلود در ادامه مطلب

 

نوید بازدید : 740 چهارشنبه 05 بهمن 1390 نظرات (1)

قفل گذاری روی فلش ممووری

 

به وسیله این نرم افزار می توانید بر روی مموری و فلش های خود رمز بزارید . این نرم افزار قادر است بر روی USB drives, Thumb drives, Memory cards, External drives and Flash drives رمز بگذارد تا شخصی غیر از شما امکان دسترسی به اطلاعات آن را نداشته باشد. در واقع زمانی که شما حافظه قابل حمل تان را به درگاه USB متصل می کنید، نرم افزار از شما رمز می خواهد. برای استفاده از این نرم افزار نیازی به دانش فنی نخواهد بود و هر کاربری قادر خواهد بود به آسانی از آن استفاده کرده و اطلاعات مهم و شخصی خود را به وسیله آن بیمه نماید.
قابلیت های کلیدی نرم افزار USB Secure 1.6.6:
- رمزگذاری روی اطلاعات شخصی موجود در حافظه های قابل حمل
- درخواست رمز در صورت اتصال حافظه به درگاه USB
- استفاده آسان و بدون دردسر
- حجم کم نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
.........
دانلود نرم افزار در ادامه مطلب
نوید بازدید : 8272 چهارشنبه 05 بهمن 1390 نظرات (0)

TVDigitalMobile

 

برنامه ی موبایل TV Digital Mobile بسیار جالب و جدید با این برنامه ی موبایل شما قادر خواهید بود ۲۰۰ شبکه ی ماهواره را در گوشی خود دارا باشید....

دانلود در ادامه مطلب

نوید بازدید : 3218 چهارشنبه 05 بهمن 1390 نظرات (1)

LeTourneau_L-2350

بزرگترین لودر جهان L-2350 ساخته شرکت Le Tourneau واقع در تگزاس امریکا است. این لودر به منظور بارگذاری کامیون های معدن با وزن بالای ۴۰۰ تن طراحی و ساخته شده و توان بارگذاری ۱۶۰۰۰۰ پاوند (۷۲ تن) را تا ارتفاع ۷ متر دارد.وزن عملیاتی این لودر ۲۸۵ تن است و از موتور دیزلی به قدرت ۲۳۰۰ اسب بخار بهره میبرد که ساخت شرکت Detroit Diesel یا Cummins است .

ادامه ی توضیحات و تصاویر در ادامه مطلب

نوید بازدید : 798 چهارشنبه 05 بهمن 1390 نظرات (0)

رژ لب

 

ژ لب، به عنوان اولین ابزار آرایشی و بهداشتی شناخته شده است و تا به امروز همچنان مورد استفاده بانوان قرار می گیرد.

هیچ وقت در خصوص مواد تشکیل دهنده رژ لب فکر کرده اید؟

 

توضیحات کامل در ادامه مطلب

نوید بازدید : 866 چهارشنبه 05 بهمن 1390 نظرات (0)

اکبر عبدی

 

اکبر عبدی
اکبر عبدی، مریلا زارعی، ناصر گیتی‌جاه، ویشکا آسایش، رضا عطاران، سروش صحت، اصغر سمسارزاده، حسین محب اهری، با همراهی خداداد عزیزی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.
در خلاصه داستان «خوابم می‌آد» آمده است: رضا، معلمی ساده و درستکار است که به سن میانسالی رسیده و در برقراری ارتباط با آدم‌ها دچار مشکل است،او با دختری پاستیل فروش آشنا می‌شود. دختر، برای پیوند کلیه خواهرش با مشکل روبروست و رضا را ترغیب به کارهایی می‌کند که باب میلش نیست …...
توضیحات و تصاویر کامل در ادامه مطلب
نوید بازدید : 1042 چهارشنبه 05 بهمن 1390 نظرات (0)

TV3

 

 

myTV 1.3.1 – تلویزیون من , تلویزیون من برنامه‌ای است که به‌وسیله آن قادرید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را از طریق اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین و شبکه‌های رادیویی فارسی توسط این برنامه امکان‌پذیر است.
 
ویژگی‌های کلیدی تلویزیون من myTV 1.3.1 :
محیط جذاب و کاملا فارسی
حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
قابل حمل و بدون نیاز به نصب‌کردن
کاملا رایگان و بدون محدودیت
و...
دانلود در ادامه مطلب
نوید بازدید : 857 چهارشنبه 05 بهمن 1390 نظرات (0)

همیشه حل‌نمودن پازل‌ها یکی از سرگرمی‌های خاطره‌انگیز بوده و اغلب ما تجربه این بازی زیبا را داشته‌ایم. پازل نارنجی برنامه‌ای می‌باشد که این امکان را برای شما فراهم می‌نماید تا درون رایانه خود به بازی کردن مشغول شوید. پازل نارنجی می‌تواند ابزاری بسیار مناسب برای زمان بیکاری شما باشد. کار با این برنامه بسیار ساده و راحت بوده و دارای محیط مناسبی می‌باشد

 

Orange-Puzzle

 

ویژگی‌های کلیدی برنامه:
- حجم بسیار کم و عدم نیاز به نصب کردن
- قابلیت فراخوانی تصاویر گوناگون برای بازی
- قابلیت تغییر سطح بازی (آسان-عادی-دشوار)
- کاملا رایگان و بدون محدودیت
- و…
دانلود بازی در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 342
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 3027
  • آی پی امروز : 535
  • آی پی دیروز : 350
  • بازدید امروز : 1,224
  • باردید دیروز : 681
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,401
  • بازدید ماه : 3,401
  • بازدید سال : 82,062
  • بازدید کلی : 1,501,129
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ