loading...
بروزترین سایت تفریحی
خرید شارژ

برای خرید کارت شارژ با قیمت مناسب و پرداخت با کلیه درگاه بانک ها روی لینک زیر کلیک کنید



آخرین ارسال های انجمن
نوید بازدید : 823 سه شنبه 17 بهمن 1391 نظرات (1)

package_multimedia

 

 

طبق آخرین آمار اپلیکیشن های گوگل استور از مرز ۷۰۰ هزار نیز گذشته اند یعنی پیشرفت حدود ۴۴ برابری در عرض دو سال که این خود نشان دهنده پیشرفت بسیار عالی اندروید گوگل است.
اما برای کاربران تازه وارد به اندروید انتخاب اپلیکیشن های مناسب میان ۷۰۰۰۰۰ اپ کار سخت و زمان گیری است، پس ما در این مقاله به معرفی برخی از اپهای معروف و محبوب و کارامد در دسته بندی های مختلف می پردازیم که می توانند مورد نیاز هرکسی باشند استفاده های عمومی دارند.
 
توضیحات کامل در ادامه مطلب
نوید بازدید : 521 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

Android1120

 

مطالب این کتاب در رابطه با آندروید است، سیستم عامل گوگلی آندروید که بسیاری از صاحبان موبایلهای هوشمند با آن آشنا هستند. آندروید یکی از سیستم عامل‌های محبوب موبایل است که دارای سرعت و قدرت پردازشی بالا، برنامه‌های جالب و بازی‌هایی با گرافیک بالا می‌باشد. شما در این کتاب با آندروید و تنظیمات آن آشنا خواهید شد. کتاب دارای بخشهای متنوعی بوده که هریک توضیح کاملی درباره قسمت های مختلف سیستم عامل آندروید داده است.

 

دانلود در ادامه مطلب

نوید بازدید : 706 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)

E711

چگونه قوانین و آداب اجتماعی به عصر گوشی‌های هوشمند راه پیدا کرده‌اند؟

 

مطالعات اخیر نشان می‌دهد ۵۰ درصد از همه گوشی‌های فروخته شده هوشمند بوده‌اند. علاوه بر این، امروزه به یُمن وجود راه‌های ارتباطی گسترده‌ای نظیر پیام کوتاه، ایمیل، چت و شبکه‌های اینترنتی کاربران بیش از پیش با یکدیگر در ارتباط هستند. اما آیا اینها باعث می‌شود مردم رسم ادب و روابط اجتماعی را ترک یا فراموش کنند؟ چگونه قوانین و آداب اجتماعی به عصر گوشی‌های هوشمند راه پیدا کرده‌اند؟
 
یکی از وبلاگ‌های نوکیا برای پاسخ به این سوال به سراغ یکی از کارشناسان رفتارهای اجتماعی و مشاوره رفته است. اما قبل از آن بهتر است نگاهی به قوانین اجتماعی بیاندازیم که رعایت آنها در استفاده از تلفن‌های همراه مخصوصا تلفن‌های هوشمند ضروری است...
 
توضیحات کامل در ادامه مطلب

 

نوید بازدید : 763 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (2)

khoshk_kardan_mobile

 

وشی‌های تلفن همراه این روزها از پس هر کاری برمی‌آیند. حتما برای خیلی از شما پیش آمده که گوشی خود را گم کنید، از شما بدزدند، از دستتان به زمین بیفتد یا هر اتفاق ناگوار دیگری پیش آید. برای همه این مشکلات راه چاره‌ای هست که خودتان خوب می‌دانید. شاید از دوستان شنیده باشید یا برای خود شما اتفاق افتاده باشد که گوشی داخل دستشویی، لیوان آب یا چای افتاده است.اگر گوشی شما به طور اتفاقی به یکی از هزاران شیوه ممکن خیس شد، تنها باید ۵ راهکار ساده را انجام دهید تا آن را خراب شدن نجات دهید.....

آموزش در ادامه مطلب

رضا بازدید : 1933 شنبه 21 آبان 1390 نظرات (0)

نرم افزاري كم حجم براي داشتن كليه كد هاي مخفي همه گوشي ها ( نوكيا ,سوني اريكسون,موتورلا,سامسونگ,اي مت,ال جي ,ساژم,كاوراساكي و هر مدل گوشي كه تا به حال از هر كمپاني ساخته شده باشد)اين نرم افزار به شكل ارشيو و بر اساس كمپاني سازنده كدهاي مخفي همان كمپاني رو به شما ارائه ميكند پيشنهاد ميكنيم اين ابزار پر كاربرد رو از دست نديد.

دانلود در ادامه مطلب

رضا بازدید : 671 شنبه 21 آبان 1390 نظرات (0)

ترفند موبايل قرار دادن شکلک برای اسم بلوتوث ♂☻♣..... اين ترفند يك اموزش به خصوص ميباشد و جزابيت خاصي به بلوتوث گوشي موبايل شما در بين افراد ديگر خواهد داد

آموزش ترفند در ادامه مطلب

رضا بازدید : 765 شنبه 21 آبان 1390 نظرات (1)

ترفند موبایل : حتما برای بعضی دوستان پیش اومده که سیم کارت ایرانسل خودشون رو که ممکنه شمارش دست خیلی از دوستانشون باشه رو گم کرده باشند , در این موقع خیلی ها قید اون سیم کارت رو میزنن , اما حالا بایک ترفند ساده میتونید شماره سیم کارت ایرانسل خودتون پس بگیرید که می توانید این ترفند را از سایت king-swith دانلود مشاهده نمایید.

مشاهده متن کامل در ادامه مطلب

نوید بازدید : 6359 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (8)

در اینجا پستی پرطرفدار و جالب با موضوع آموزش رایگان کردن اینترنت اپراطور ایرانسل برای شما عزیزان آماده کرده ایم .

lترفند در ادامه مطلب

نوید بازدید : 8887 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (9)

ردیابی موقعیت موبایل اروزی هر کسی است که بتواند موقعیت و مکان موبایل خود را کنترل و رد یابی کند.

در حقیقت با این برنامه ردگیری موبایل طرف و نمایش مکان وی به صورت آنلاین و چشمک زن روی نقشه مسیر حرکتی وی را مشخص می کنند. خب این کار برای یک فرد عادی شاید عجیب به نظر بیاد و غیرممکن اما در این پست روشی را به شما آموزش خواهیم داد و سایتی را معرفی می کنیم که شما نیز می توانید با یک نرم افزار کم حجم این کار را با موبایل خود و یا دیگران انجام دهید , پس اگر از الان مشتاق شدید با ما تا انتهای این پست همراه باشید !

 این برنامه بر روی تمام گوشی های با قابلیت پشتیبانی جاوا (اغلب گوشی های موجود )پشتیبانی می شوند

  

نوید بازدید : 1267 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)

آموزش اطلاع پیدا کردن از اصل بودن گوشی با چک کردن سریال نامبر

اگر شما دوست دارید که بفهمید گوشی تلفن همراه شما مال چه کشوری است و بدانید فروشنده سر شما را کلاه گذاشته یا نه و بدانید کارائی گوشی تلفن همراهتان خوب است یا نه حتما این مطلب را مطالعه کنید.

ابتدا کد #۰۶#* (به ترتیب = ستاره مربع صفر شش مربع ) را وارد کنید.

 

توضیحات در ادامه مطلب

reza بازدید : 697 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (1)


ترفند موبایل
 : حتما شما هم عکس ها و یا ویدیوهایی دارید که دوست ندارید در گالری شما نمایش داده شود. در ادامه متن چند راه را برای انجام این کار برای شما عزیزان قرار داده ایم .

 

گوشی نوکیا 5800

 

توجه: متن آموزش در ادامه مطلب

 

 

reza بازدید : 643 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)

با توجه به درخواست یکی از بازدیدکنندگان این مطلب رو براتون قرار میدم. ممکنه گوشی شما رو دزد ببره و گوشی دست شما نباشه اما حداقل میتونید نزارید اون هم ازش استافده کنه! البته جایی شنیدم واسه این راه حل ما هم راهی برای دزد وجود داره اما کار هر کسی نیست و یه شخص حرفه ای باید سریال گوشی رو عوض کنه و شاید هم صحت نداشته باشه. برای مشاهده متن کامل به ادامه متن مراجعه فرمایید

Arash98.com


 

 

نوید بازدید : 829 شنبه 14 آبان 1390 نظرات (0)

gprs

اینترنت موبایل یا GPRS می تواند جایگزین دسترسی به اینترنت خانگی در حد و اندازه “دایل آپ” باشد که امکان مرور وب را ممکن می سازد اما استفاده از این سرویس نیازمند تنظیمات و فعال سازی است که کاربران به دلیل عدم آشنایی کمتر از اینترنت موبایل استفاده می کنند.

آموزش فعالسازی در ادامه مطلب

نوید بازدید : 12463 یکشنبه 01 آبان 1390 نظرات (37)

_________________________________________________________________________________________

     

آموزش فعالسازی GPS موبایل های سونی اریکسون(در ادامه ی مطلب)

edameh

________________________________________________________________________________________

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 342
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 3027
  • آی پی امروز : 240
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 394
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,114
  • بازدید ماه : 1,114
  • بازدید سال : 79,775
  • بازدید کلی : 1,498,842
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ