loading...
بروزترین سایت تفریحی
خرید شارژ

برای خرید کارت شارژ با قیمت مناسب و پرداخت با کلیه درگاه بانک ها روی لینک زیر کلیک کنید



آخرین ارسال های انجمن
نوید بازدید : 946 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (1)

Jalali_Calendar

 

یکی از نیازهای همیشگی کاربران فارسی زبان ویندوز وجود یک تقویم خورشیدی و مبنا قرار دادن آن برای انجام کارهای روزانه است. تقویمی که بتواند مانند یک سررسید و بر حسب نیاز کاربر رویدادها و تعطیلات رسمی کشور را نمایش دهد، یادداشتها را ذخیره کند، کارهای کاربر را ثبت کرده و یادآوری نماید. نرم افزار JalaliCalendar 1.4.2 برنامه ای است رایگان برای آن دسته از کاربرانی که نیاز به یک سررسید همیشه در دسترس در دسکتاپ خود دارند. این نرم افزار به شما کمک می کند تا رویدادها، مناسبات و تعطیلات رسمی ایران را ببینید و مدیریت کنید، یادداشتهای روزانه خود را ذخیره نمایید، وظایف و کارهای خود را زمان بندی کنید و در ساعت مقرر هشدار انجام کار را دریافت نمایید، و با انتخاب شهر مورد نظر خود از قابلیت نمایش اوقات شرعی در دسکتاپ و پخش اذان استفاده نمایید.

 

برخی از قابلیتهای نرم افزار JalaliCalendar 1.4.2
 - نمایش اطلاعات روز جاری در دسکتاپ (تاریخهای خورشیدی و میلادی و قمری،رویدادها و وظایف و یادداشت روز جاری، اوقات شرعی شهر انتخابی)
 - مدیریت یادداشتهای روزانه
 - مدیریت وظایف و نمایش هشدارها
 - محاسبه اوقات شرعی برای شهرهای ایران و پخش اذان
 - اضافه کردن اطلاعات شهرهای دلخواه برای محاسبه اوقات شرعی
 - نمایش عدد روز جاری به عنوان آیکون در  System Tray
 - علامت گذاری روزهای دارای رویداد، یادداشت و وظیفه در تقویم ماهانه

 

دانلود در ادامه مطلب

نوید بازدید : 882 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (2)

win rar

 

 
در این که بهترین فشرده ساز موجود Winrar نام دارد شکی نیست. نرم افزاری که حاصل دسترنج لابراتورهای شرکت RAR می باشد. ابزاری بسیار کامل که از نرم افزار هایی است که بعد از هربار نصب ویندوز شاید ۹۹ درصد کاربران اقدام به نصب آن می نمایند. این که چرا Winrar این همه در میان کاربران محبوب شده است دلایل عمده ای دارد. سرعت بسیار بالا در انجام کارها و پشتیبانی کامل از تقریبا تمامی فرمت ها از دلایلی است که باعث موفقیت این نرم افزار شده است. فرمت هایی که Winrar مورد پشتیبانی قرار می دهد شامل : RAR و ZIP files,  ۷Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Zو بسیاری دیگر. مطمئنا فرمت هایی که یک کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز انتظار دارد در Winrar پیدا خواهد نمود. اما قابلیت های دیگر این نرم افزار پسورد گذاری برروی فایل ها ، سادگی کار با نرم افزار ، پوسته های متعدد و بسیار زیبا ، پشتیبان گیری خودکار و … همگی است و حالا پس از مدتی نسبتا طولانی نسخه نهایی این نرم افزار یعنی Winrar بالاخره از سوی لابراتوار ها منتشر گردید و میتوانید این نرم افزار فشرده ساز قدرتمند را از سایت king-swith.rzb.ir دریافت کنید.
دانلود در ادامه مطلب
نوید بازدید : 738 چهارشنبه 05 بهمن 1390 نظرات (1)

قفل گذاری روی فلش ممووری

 

به وسیله این نرم افزار می توانید بر روی مموری و فلش های خود رمز بزارید . این نرم افزار قادر است بر روی USB drives, Thumb drives, Memory cards, External drives and Flash drives رمز بگذارد تا شخصی غیر از شما امکان دسترسی به اطلاعات آن را نداشته باشد. در واقع زمانی که شما حافظه قابل حمل تان را به درگاه USB متصل می کنید، نرم افزار از شما رمز می خواهد. برای استفاده از این نرم افزار نیازی به دانش فنی نخواهد بود و هر کاربری قادر خواهد بود به آسانی از آن استفاده کرده و اطلاعات مهم و شخصی خود را به وسیله آن بیمه نماید.
قابلیت های کلیدی نرم افزار USB Secure 1.6.6:
- رمزگذاری روی اطلاعات شخصی موجود در حافظه های قابل حمل
- درخواست رمز در صورت اتصال حافظه به درگاه USB
- استفاده آسان و بدون دردسر
- حجم کم نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
.........
دانلود نرم افزار در ادامه مطلب
نوید بازدید : 1108 یکشنبه 25 دی 1390 نظرات (0)

usb-disk-security

USB Disk Security یکی از برترین نرم افزارهای امنیتی حال حاضر جهان شناخته شده که با استفاده از یک فناوری جدید از نفوذ هرگونه ویروس یا برنامه ی مخربی که سعی می کند از طریق USB فلش ها و کول دیسک ها به سیستم شما وارد شود جلوگیری کرده و حفاظتی 100 درصد را برای سیستم شما فراهم می کند و این درحالی است که، برنامه های مرتبط نسبتا کمی را در اینترنت و یا فروشگاه ها می توان یافت که بتوانند حتی حفاظتی 90 درصدی را برای شما به ارمغان بیاورند. علاوه بر این USB Disk Security برخلاف سایر نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس ها که برای تامین امنیت سیستم نیازمند آپدیت های مکرر و روزانه می باشند به این آپدیت های مکرر و سنگین نیازی نداشته.......

 

دانلود در ادامه مطلب

نوید بازدید : 912 شنبه 24 دی 1390 نظرات (0)

پرندگان خشمگین یکی از محبوب ترین بازی‌هایی است که در اینترنت، گوشی های همراه، تبلت ها و کامیپوترهای یافت می شود و بازی مورد علاقه افراد بسیاری در سنین مختلف است.به نظر می رسد که مایکروسافت با توجه به  محبوبیت عظیم این...

.rovio

دانلود در ادامه مطلب

نوید بازدید : 715 پنجشنبه 15 دی 1390 نظرات (0)

extrabuttons_thumb1

 

از وقتی با سیستم عامل ویندوز و پنجره‌های آن آشنا شدیم ؛ همواره سه دکمه‌ی کوچک در سمت راست بالای پنجره‌های ویندوز دیده‌ایم که برای بستن ، تغییر اندازه پنجره و کمینه کردن پنجره (Minimize) استفاده می‌شود.
 
اما خوب کاش چند دکمه‌ی دیگر نیز در کنار این دکمه‌ها وجود داشتند … مثل دکمه‌ای که کار Always on top را انجام دهد یا مثلا پنجره را به جای Minimize در کنار ساعت ویندوز و در بخش System Tray قرار دهد .
 
نرم افزار eXtraButtons یک ابزار کاربردی و کم حجم و کاملا رایگان است که دکمه‌های مفید دیگری را به دکمه‌های پنجره‌های ویندوز شما اضافه می‌کند.
 
eXtraButtons  با اضافه کردن 9 قابلیت  جالب دیگر به تمامی پنجره‌های ویندوزتان ، شما را به یکی دیگر از آرزوهای خود در ویندوز می‌رساند.
 
دانلود در ادامه مطلب
نوید بازدید : 701 پنجشنبه 15 دی 1390 نظرات (0)

RBTray-2

 

نرم افزارهای مختلفی هستند که این قابلیت را دارند تا به جای Minimize شدن  پنجره‌شان و اشغال کردن فضای Taskbar ویندوز، به بخش System Tray موجود در کنار ساعت ویندوز انتقال یابند. این قابلیت باعث می‌شود تا بدون مزاحمت و اشغال فضای دسکتاپ ، نرم افزار در پس زمینه مشغول به کار باشد .
 
نرم افزارهای مختلفی همچون آنتی ویروس‌ها و نرم افزارهای پیام رسان به صورت پیش فرض این قابلیت را دارا هستند .
 
اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کردید که مثلا این قابلیت برای تمام پنجره‌ها و نرم‌افزارهای ویندوز وجود داشت ؟
 
RBTray  نام یک نرم افزار مفید بسیار کم حجم و رایگان است که میتواند این قابلیت را به تمامی پنجره‎‌های ویندوزتان بیافزاید .
 
RBTray نیازی به نصب ندارد و تنها کافی است آن را اجرا کنید ، سپس در صورتی که بر روی دکمه‌ی Minimize  یک پنجره به جای فشردن کلیک چپ ، کلیک راست را بفشارید  ، پنجره به کنار ساعت ویندوز و در بخش System Tray انتقال خواهد یافت .
 
 
برخی از قابلیت‌های RBTray :
- بدون نیاز به نصب (Portable)
- پشتیبانی از ویندوزهای 32بیتی و 64بیتی
- بسیار کم حجم (تنها 47 کیلوبایت)
- اشغال کمترین میزان از حافظه Ram
- کالا رایگان و متن باز (Open Source)
دانلود در ادامه مطلب
نوید بازدید : 852 چهارشنبه 25 آبان 1390 نظرات (0)

/Ghezavat-Ali

قضاوتهاى محيرالعقول و معجز گونه على عليه السلام آنچنان اعجاب برانگيز است كه اينكه پس از قرنها، هنوز انديشمندان و نوادر عالم از اين درخششهاى الهى ، انگشت حيرت به دندان گرفته و در شگفتى فرو رفته اند. الحق كه على شخصيتى بود كه غير از خدا و رسولش ، كسى او را نشناخته و هيچ پرواز كننده اى به قله فضل و كمال او راه نيافته است . او تنها بشرى بود كه : در كعبه زاده و گشت به محراب حق شهيد. اين كتاب، ترجمه كتاب قضاء اميرالمومنين على بن ابيطالب تاليف : علامه بزرگوار، مجاهد خستگى ناپذير؛ آيه الله حاج شيخ محمد تقى تسترى دام ظله مى باشد. براي راحتي مطالعه ، اين کتاب توسط انجمن گفتگوي ديني به صورت مالتي مديا و بدون نياز به نصب آماده و ضمن تبريک اين ايام تقديم مي گردد....

دانلود در ادامه مطلب

محمدمهدی بهروزفر بازدید : 841 چهارشنبه 25 آبان 1390 نظرات (0)
ترفند اجراي فايل RMVB در نرم افزار KMPlayer
حتمآ اکثر شما نرم افزار معروف KMPlayer را ميشناسيد و براي پخش فايل هاي صوتي و تصويري خود در کامپيوتر از آن استفاده مي کنيد. اين نرم افزار ميتوانيد موزيک و فيلم ها را که با فرمت هاي مختلفي هستند بدون نياز به نصب کدک پخش و اجرا کند از همين رو در سراسر جهان از طرفداران بسيار زيادي برخوردار است. اما اين نرم افزار داراي يک ضعف بسيار کوچک در مقابل امکانات و قابليت هاي فراوان خود مي باشد و آن هم ناتواني برنامه در پخش فايل هاي ويديويي با فرمت RM و RMVB مي باشد. همانطور که مي دانيد اين فرمت يکي از فرمت هاي فشرده فايل هاي ويديويي است که امروزه برخي از سايت ها براي فشرده سازي فيلم هاي چند صد مگابايتي از آن استفاده مي کنند. در پست امروز وب سايت ميهن دانلود ترفندي را برايتان آماده کرده ايم که با کمک آن به راحتي مي توانيد فايل هاي با فرمت RM و RMVB را در نرم افزار KMPlayer اجرا کنيد. با استفاده از اين ترفند نرم افزار پلير شما ديگر بدون هيچ مشکلي فرمت هاي RM و RMVB مانند ساير فرمت هاي تصويري بدون هيچ مشکلي اجرا خواهد نمود.
......
مشاهده ی ترفند در ادامه مطلب
نوید بازدید : 774 سه شنبه 17 آبان 1390 نظرات (0)

Video Converter Platinum نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا اقدام به تبدیل فرمت فایل های تصویری نمایند. این نرم افزار قدرتمند با ارائه ابزار و امکانات متعدد به کاربران این اختیار به آن ها می دهد تا به راحتی نیازهای خود را در زمینه تبدیل فرمت فایل های تصویری رفع نمایند. این نرم افزار از فرمت های متنوع و مختلفی برای تبدیل فرمت پشتیبانی می کند که در این میان می توان به MPG, MPEG, MPEG2, MP4, H.264, SWF, FLV, VOB, MOD, M4V, AVI, WMV, 3GP, 3GPP, MOV, DivX, XviD, QuickTime Video, DV, MJPG, MJPEG, MPV, etc, along with HD videos, like HD TS, HD MPG, HD MPEG, HD MP4, HD AVI و … اشاره نمود. همان طور که مشاهده می کنید در این بین فرمت های تصویری مربوط به گوشی های تلفن همراه نیز دیده می شود. این نرم افزار محصولی از ۴Videosoft Studio می باشد که در زمینه نرم افزارهای مختلف برای سیستم های کامپیوتری فعالیت می کند.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- قابلیت تبدیل فرمت فایل های تصویری

- پشتیبانی از فرمت های MPG, MPEG, MPEG2, MP4, H.264, SWF, FLV, VOB, MOD, M4V, AVI, WMV, 3GP, 3GPP, MOV, DivX, XviD, QuickTime Video, DV, MJPG, MJPEG, MPV, etc, along with HD videos, like HD TS, HD MPG, HD MPEG, HD MP4, HD AVI و …

- دارای ابزار Video Splitter برای برش تصاویر و تکه تکه کردن آن ها

- دارای ابزار Video Joiner برای چسباندن دو تصویر به یکدیگر

- قابلیت استفاده آسان از نرم افزار با رابط گرافیکی مناسب

- قابلیت تهیه عکس از تصویر

 و … .

 دانلود در ادامه مطلب

نوید بازدید : 1047 سه شنبه 17 آبان 1390 نظرات (0)

تلویزیون من نرم‌افزاری است که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را از اینترنت دریافت کنید.

دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی و پخش موسیقی‌های خاطره‌انگیز به‌وسیله این نرم‌افزار امکان‌پذیر است. همچنین شما می‌توانید شبکه‌های دلخواه خود را به صورت دستی به این نرم‌افزار اضافه نمایید. این نرم افزار فارسی و کم حجم را هم اکنون از دانلودها دریافت کنید.

/myTV

ویژگی‌های کلیدی نرم افزارتلویزیون من:
- محیط جذاب و کاملا فارسی
- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
- قابل حمل و بدون نیاز به نصب‌ کردن
- کاملا رایگان و بدون محدودیت

-بسیار کم حجم

دانلود در ادامه مطلب

نوید بازدید : 693 یکشنبه 08 آبان 1390 نظرات (1)

 

Speccy

 

حتما برای شما پیش آمده که خواسته باشید اطلاع دقیقی از سخت افزارهای سیستم خود یا دمای ایجاد شده توسط آنها بدست آورید که این کار را با باز کردن درب سیستم خود یا پرس و جو از فروشنده و … انجام داده باشید. معمولا این اطلاعات زمانی به درد شما میخورد که خواسته باشید قطعه جدیدی برای سیستم خود تهیه کنید یا اینکه بازی یا نرم افزاری را روی رایانه خود نصب کنید. سایت ما  مشکل شما را درک کرده و نرم افزاری را به شما معرفی میکند که همه این کار ها اعم از تشخیص جزئیات، سازنده، دما و … سخت افزارهای سیستم شما را انجام میدهد.

Speccy 1.10.248 نام نرم افزار یست که قادر است آمار دقیق هر قطعه از سخت افزار کامپیوتر شما اعم از پردازنده ، مادربرد، حافظه، کارت گرافیک، هارد دیسک ، اپتیکال درایو و پشتیبانی صوتی را به شما بدهد و علاوه بر آن دمای اجزاء مختلف کامپیوتر شما را تشخیص دهد.

در نگاه اول ممکن است به نظر برسد که Speccy برای مدیران سیستم و کاربران قدرتمند ساخته شده باشد اما Speccy قادر به ارائه کمک به کاربران عادی جهت اطلاع دقیق از سیستم خود نیز هست.

 

دانلود در ادامه مطلب


نوید بازدید : 2215 چهارشنبه 27 مهر 1390 نظرات (1)

__________________________________________________________________________

نامیار

انتخاب اسم زیبا برای کودک مهمترین امر برای والدین می باشد . حال شما می توانید با نرم افزاری فارسی که بچه های ایران زمین برای ما آماده کرده اند بهترین اسم را انتخاب کنید . شما می توانید نام خود را بر اساس معنی ، بر اساس پارسی یا عربی بودن انتخاب کنید.

دسته بندی نام ها :

پارسی
عربی
ترکی
کردی
عبری
اروپایی
محلی
و…

ویژگی های برنامه :

-دسته بندی نام ها بر اساس منطقه و زمان نام ها

- نمایش نام بصورت لاتین
- نمایش ریشه نام
- نمایش جنسیت نام
- نمایش کامل و دقیق معنی نام
- داشتن جستجوی پیشرفته
- بیش از 5650 نام
و…

edameh

________________________________________________________________________

نوید بازدید : 6852 جمعه 18 شهریور 1390 نظرات (1)

___________________________________________________________________________

 

 همتون با ورژن قبلی این آیدی میکر قدرتمند کار کردید که ساخته برو بچ ایرانی هست و من به شخصه اونو از همه آیدی میکر های خارجی برتر میدونم
این آیدی میکر واقعا بی نظیر هست 
امروز نسخه جدید این آیدی میکر رو برای شما آوردم که در عرض چند ثانیه میتونید آیدی بسازید به هر تعداد که بخواهید و از انها در اسپمرها, بوترها, روم بوترها ,ویسی كشها و خیلی از برنامه های مرتبط یاهو که نیاز به ایدی دارند استفاده کنید

 همتون با ورژن قبلی این آیدی میکر قدرتمند کار کردید که ساخته برو بچ ایرانی هست و من به شخصه اونو از همه آیدی میکر های خارجی برتر میدونم

این آیدی میکر واقعا بی نظیر هست .امروز نسخه جدید این آیدی میکر رو برای شما آوردم که در عرض چند ثانیه میتونید آیدی بسازید به هر تعداد که بخواهید و از انها در اسپمرها, بوترها, روم بوترها ,ویسی كشها و خیلی از برنامه های مرتبط یاهو که نیاز به ایدی دارند استفاده کنید

jd-make

_________________________________________________________________________

ادامه مطلب

_________________________________________________________________________

نوید بازدید : 686 پنجشنبه 17 شهریور 1390 نظرات (0)

___________________________________________________________________________

umplayer دانلود UMPlayer 0.98   نرم افزار پخش ویدئو و موسیقی

 

UMPlayer پلیری ساده و رایگان اما قدرتمند است که با پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری و همچنین امکانات ویژه می تواند نقش یک پلیر کاملا حرفه ای را ایفا کند. این برنامه گرچه ظاهری ساده و معمولی دارد اما در پشت این ظاهر ساده قابلیت هایی نهفته است که با سرعت بالا توانای دسترسی به آنها را دارید. از ویژگی های این پلیر قدرتمند پخش فیلم با بهترین کیفیت ممکن است.
واسط کاربری ساده نرم افزار هم هرچند که شاید زیاد جذاب نباشد اما در دستیابی سریعتر به خواسته ها نقش کلیدی دارد. کیفیت بسیار مناسب در نمایش فیلم ها از جمله نکات مثبت در استفاده از این ابزار تلقی می شود ؛ UMPlayer قادر است تا با بهترین کیفیت ممکن تصاویر فیلم ها را به نمایش در آورد. با توجه به امکانات بسیار مفیدی که این ابزار دارد می تواند گزینه مناسبی برای اکثر کاربران باشد. این ابزار کاملا رایگان بوده و به همین سبب هم نیازی به کرک یا هرگونه فایل اضافی نمی باشد.

_________________________________________________________________________

نوید بازدید : 984 پنجشنبه 17 شهریور 1390 نظرات (0)

___________________________________________________________________________

 

windows 8 skin pack دانلود Windows 8 Skin Pack v3.0 For XP   پوسته تبدیل ویندوز ایکس پی به ویندوز 8

 

اگر بر روی سیستم خود ویندوز XP نصب کرده اید و می خواهید محیط زیبای ویندوز جدید 8 را نیز تجربه کنید می توانید با استفاده از پوسته ی Windows 8 Skin Pack محیط ویندوز XP را به ویندوز 8 تبدیل کرده و از آن لذت ببرید.

________________________________________________________________________

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 342
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 3027
  • آی پی امروز : 233
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 382
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,102
  • بازدید ماه : 1,102
  • بازدید سال : 79,763
  • بازدید کلی : 1,498,830
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ