loading...
بروزترین سایت تفریحی
خرید شارژ

برای خرید کارت شارژ با قیمت مناسب و پرداخت با کلیه درگاه بانک ها روی لینک زیر کلیک کنید



آخرین ارسال های انجمن
نوید بازدید : 1402 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (1)

speed car 2012

 

 

 
هر ساله شرکت های خودروسازی جهان مدل های جدیدی را روانه بازار می کنند که گامی دیگر به سمت هرچه پیشرفته تر شدن این صنعت و تعریف استانداردهایی جدید در این حوزه محسوب می شود. سایت Edmunds.com در زمینه معرفی خودروهای مختلف به فعالیت می پردازد و مصرف کنندگان از طریق اطلاعات ارائه شده می توانند متوجه شوند که در قبال پول پرداختی خود چه امکاناتی را کسب خواهند کرد. این اطلاعات شامل موتور، طراحی، جزئیات آلایندگی و همچنین سرعت می شوند.
 
در ادامه ایمیل برخی از سریع ترین خودروهای سال 2011 که توسط دَن اِدموندز مدیر بررسی و تست خودرو این سایت مورد آزمایش قرار گرفته اند، حضور شما دوستان در گروه پرشین استار معرفی می شوند. بعضی از این خودروها مدل های جدید سال 2011 میلادی بوده و یا در امسال (2012) روانه بازار خواهند شد. ذکر این نکته الزامی است که این خودروها بر اساس شتاب صفر تا 60 مایل بر ساعت و نه حداکثر سرعت آنها رتبه بندی شده اند.
 
مشاهده تصاویر خودروها+توضیحات در ادامه مطلب
نوید بازدید : 743 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

 

 


تصویر موبایل

 

 

 
اين بار براي شما عزيزان مجموعه تصاوير زيبا با تنوع موضوعي براي گوشي هاي داراي رزوليش 320*240 آماده کرده ايم.شما عزيزان ميتوانيد با دانلود اين مجموعه تصاوير و استفاده از اين عکس ها به عنوان پست زمينه گوشي خود جلوه ويژه اي به ان داده و نهايت لذت را ببريد.
 
دانلود در ادامه مطلب

 

نوید بازدید : 1036 یکشنبه 02 بهمن 1390 نظرات (1)

1

 

باغ بوچارت (Butchart Garden) واقع در ايالت بريتيش کلمبيا شهر ويکتوريا، کانادا يکي از بزرگترين باغ گلهاي طبيعي دنياست. اين باغ بزرگ و زيبا يکي از جاذبه هاي گردشگري پرطرفدار در کانادا محسوب ميشود . پرسنل اين باغ زيبا با توجه به فصل بين 290 تا 550 نفر متغير ميباشد. امکانات بسيار زياد و مفرحي در اين باغ تدارک ديده شده است که اگر بخواهيد تمامي آنها را ببينيد بايد چندين روز را صرف گشت و گذار در اين باغ نماييد. اين باف 4 فصل در هر فصل نمايي منحصصر بفرد و رويايي بخود ميگيرد. براي مشاهده تمامي عکسها ميتوانيد به وب سايت رسمي اين باغ مراجعه نماييد .
يکي از قسمتهاي بسيار جالب وب سايت فوق ليستي از کارهايي است که شما ميتوانيد در اين باغ انجام دهيد است. برنامه هايي مانند : مراسم ازدواج، برگزاري پيک نيک، شرکت در مراسم آتش بازي و . .
تصاویر کامل + دانلود در ادامه مطلب
نوید بازدید : 999 شنبه 01 بهمن 1390 نظرات (0)

audi2012

 

نیم قرن اخیر که صنعت خودروسازی جهان پیشرفت‌های شگرفی داشته، برخی خودروها آنچنان خبرساز بوده‌اند که حتی با گذشت سال‌های طولانی و رونمایی از نسل‌های جدید و متفاوت از آنها، باز هم در ذهن علاقه‌مندان به خودرو جای دارند، گویی که پیشرفت و نوآوری در صنعت خودروسازی را با این خودروها به یاد می‌آورند
 
توضیحات و عکس ها ی کامل در ادامه مطلب
نوید بازدید : 686 پنجشنبه 22 دی 1390 نظرات (1)

2gholo

دوقلوهاي دختري كه يك سال با هم اختلاف دارند. به دليل تولد اين دوقلوها در نيمه شب 31 دسامبر يكي از آنها دقايقي قبل از سال نو به دنيا آمد و ديگري در نخستين دقايق سال 2012

 

نوید بازدید : 753 دوشنبه 19 دی 1390 نظرات (0)

Christmas-Wallpapers

وجود عکس هاى پس زمینه ى زیبا به محیط کار شادابى و زیبایی خاصى مى بخشد.فانی لند این بار افتخار این را دارد که مجموعه اى بی نظیر از عکس هاى بسیار زیبا با موضوع کریسمس را براى شما علاقه مندان فراهم کند.این مجموعه تصاویر که شامل 159 عکس با فرمت JPG  میباشد در یک فایل بصورت فشرده شده در اختیار شما قرار داده شده است.این تصاویر زیبا در سایز 1200×1600 تهیه شده است.قابل ذکر است که این عکس ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و مناسب قرار گرفتن به عنوان پس زمینه ى کامپیوتر شما مى باشد.در جمع آورى این مجموعه سعى شده است تعدادى تصویر قرار داده شود تا امکان دانلود آن توسط تمامى کاربران امکان پذیر باشد.امیدوارم این مجموعه مورد توجه و رضایت شما کاربران عزیز قرار گیرد.

دانلود در ادامه مطلب

نوید بازدید : 793 شنبه 17 دی 1390 نظرات (1)

roller_phone

گوشی موبایل بشکل دستنبد فرز-به تکنولوپی تلفن های رولی (rollerphone) سلام بگویید. این وسیله زیبا که در نگاه اول فقط یک مچ بند جذاب به نظر میرسد با کمی دقت هویت دیگر خود را رو می کند و مشخص میشود که هم ساعت و هم گوشی موبایل است. گوشی موبایل نهفته در این دستبند با [...]

عکس+توضیحات کامل در ادامه مطلب

نوید بازدید : 605 شنبه 17 دی 1390 نظرات (0)

bi jense   یک بریتانیایی ادعا کرده است که جنسیت خاصی ندارد و به این ترتیب قرار است به عنوان اولین انسانی اعلام شود که به طور رسمی هیچ جنسیت مرد یا زنی ندارد.

موری می ولبی ۴۸ سال با جنسیت مذکر به دنیا آمد ، اما در سال ۱۹۹۰ و در سن ۲۸ سالگی دست به عمل تغییر جنسیت زد.
اما این تغییر جنسیت نیز او را راضی نکرد و به همین دلیل می ولبی تصمیم گرفت هیچ جنسیت مشخصی نداشته باشد.به این ترتیب این فرد ۴۸ ساله قرار است به طور رسمی به عنوان اولین انسانی شناخته شود که هیچ جنسیت مشخصی ندارد.
عکس و توضیحات کامل در ادامه مطلب
نوید بازدید : 1083 دوشنبه 23 آبان 1390 نظرات (2)

1

جزیره رویایی موریس در جنوبی ترین نقطه اقیانوس هند، شرق جزیره ماداگاسکار و جنوب شرقی قاره آفریقا واقع شده است.

موریس از جاذبه های توریستی متنوع و شگفت انگیزی بهره مند می باشد؛ علاوه بر سواحل بسیار زیبا ، رودخانه، مرداب، کوه، جنگل های زیبا، گونه های جانوری و گیاهی فراوان، دهانه های آتشفشانی، آبشار و آثار تاریخی را نیز می توان در این جزیره رویایی مشاهده نمود که اکثر آنها در برنامه تور نوروزی گنجانده شده است.

سازمان جهانی جهانگردی (World Tourism Organization (WTO موریس را به عنوان یکی از ده مقصد برتر توریستی دنیا معرفی نموده است.

مارک تواین ، نویسنده مشهور آمریکایی ، خالق آثاری از قبیل ” ماجراهای تام سایر ” ، ” هاکلبری فین ” ، ” شاهزاده و گدا ” جزیره موریس را چنین توصیف نموده است : ” موریس نمونه ای از بهشت روی زمین است

مشاهده در ادامه مطلب

نوید بازدید : 875 جمعه 20 آبان 1390 نظرات (0)

تام جری

من که اینو  قبول ندارم ولی خب تو یکی از سایت ها دیدم این احتمالا تام داشته خوابی چیزی میدیه که ازش عکس گرفتند و یا آخر این کارتونی اینجوری تموم میشه.....

نوید بازدید : 728 جمعه 20 آبان 1390 نظرات (0)

hamle-be-tehran

مشرق – Battlefield 3 نام جدیدترین بازی جنگی است که قرار است پاییز امسال به بازار عرضه شود. این بازی یک بازی تیراندازی از دید اول شخص است که توسط شرکت EA Digital Illusions CE تولید و به وسیله شرکت Electronic Arts عرضه می‌گردد. در این بازی شما نقش تفنگداران نیروی دریایی آمریکا را دارید که طبق معمول با نام عباراتی چون آزادی و مبارزه با تروریسم به کشورهای دیگر از جمله ایران حمله می‌کنید.

توضیحات کامل در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 342
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 3027
  • آی پی امروز : 270
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 446
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,166
  • بازدید ماه : 1,166
  • بازدید سال : 79,827
  • بازدید کلی : 1,498,894
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ