loading...
بروزترین سایت تفریحی
خرید شارژ

برای خرید کارت شارژ با قیمت مناسب و پرداخت با کلیه درگاه بانک ها روی لینک زیر کلیک کنید



آخرین ارسال های انجمن
نوید بازدید : 698 سه شنبه 17 بهمن 1391 نظرات (0)

1080i

 

 

صفحه نمایشگر های اچ دی (HD) و به طور کلی تلویزیون یا هر صفحه نمایشی که اچ دی باشد برروی بدنه خود یک اتیکت یا لیبل خاصی دارد که روی آن نوشته : ۱۰۸۰p ساخته شده  یا ۱۰۸۰i ساخته شده
حال این سوال پیش می آید که این اتیکت چه معنا و مفهومی دارد و بر تصمیم ما مبنی بر خرید یکی از این دو مدل ، چه تاثیراتی را می گذارد ؟در این ارسال قصد داریم یک سری سوال و جواب هایی که توده و عامه مردم در رابطه با این دونوع از محصولات ؛ از سازندگان و کارشناسان و متخصصان این حرفه شده است را برایتان بازگو کنیم.
سوال !  :
یکی از سوالاتی که شده است این بوده که نحوه نام گذاری این محصولات به چه شکل بوده ؟ آیا نام گذاری مخصوص به منظور محتوای متفاوت و مخصوص است ؟ و این تفاوت های محصول برروی صفحه نمایشگری مثل رایانه ، چه تاثیرهایی دارد....
 
 
توضیحات کامل در ادامه مطلب
نوید بازدید : 624 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

hp_laptop_battery

 

 

يك باتري معمولي لپ تاب مانند هر وسيله الكتريكي ديگري عمرمحدود و مشخصي دارد.اين باتريها معمولا بعداز 1 يا 2سال كار مداوم كاريي خود را از دست مي دهند و ديگر بيشتر از 15دقيقه نمي توانند شارژ خودراحفظ كنند.
در صورتی که باتری لپ تاپ شما نیز به این بلا دچار شده است پیش از هر اقدام دیگری دست نگاه دارید و این ترفند واقعأ اعجاب انگیز با روشی اعجاب انگیزتر را بر روی باتری خود را اعمال کنید! چرا که با این کار میتوانید جان دوباره ای به باتری ببخشید و به نوعی آن را احیا کنید ، چرا که مجددأ باتری میتواند ۱ الی ۲ ساعت شارژ خود را نگه دارد و دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید.
 
توضیحات کامل در ادامه مطلب
نوید بازدید : 447 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

windows_8_helpp_inestall

 

Windows 8 آخرین نسخه سیستم‌ عامل شرکت مایکروسافت است. ویندوز ۸ برای استفاده در رایانه‌ های شخصی، تبلتها و تلفن‌ های همراه تولید می‌شود. این سیستم‌ عامل هشتمین نسل از سیستم‌ عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن ویندوز ۸ است. مایکروسافت قصد دارد سیستم‌عامل ویندوز ۸ را با پردازشگرهای ۱۲۸ بیت سازگار کند، ویندوز ویستا و ویندوز ۷ از پردازشگرهای ۶۴ بیت پشتیبانی می‌کنند. از قابلیت‌های ویندوز ۸ می‌توان به ارتباط سریعتر با استفاده از usb3 و بلوتوث۳، پشتیبانی از پردازنده‌های ARM، رمزگذاری کامل دیسک سخت، حساسیت نسبت به نور محیط و قابلیت تشخیص چهره کاربر اشاره نمود. در این ایبوک شما شیوه نصب ویندوز ۸ را همراه با تصاویر و به زبان پارسی فرا می گیرید.

دانلود در ادامه مطلب

 

نوید بازدید : 723 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

chrometechnic

 

 

٫ الان وب‌جی‌‍‌ال (WebGL) به صورت پیش‌فرض در گوگل‌کروم فعال است و شما می‌توانید  کارکردهای تری‌دی وب را از گالری گوگل امتحان کنید . بادی بروزر (Body Browser) ، یک گوگل ارس برای بدن انسان ، و همچنین آکواریم وب‌جی‌ال را را ازدست ندهید .
۲٫ گوگل اینستنت (Google Instant) الان با نوار آدرس کروم یکپارچه شده است ، اما این خصیصه برای همه نیست به این دلیل که صفحات وب را به طور اتوماتیک آن طور که شما تایپ می‌کنید بارگذاری...
 
متن کامل در ادامه مطلب

 

نوید بازدید : 1036 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

securitynet

 

در مقاله شبکه‌های کامپیوتری، زمینه تخصصی «امنیت شبکه»، شامل مقررات و سیاست‌های اتخاذ شده توسط مدیریت شبکه است که به منظور جلوگیری و نظارت بر دسترسی غیر مجاز، سوء استفاده، اصلاح، یا ایجاد محدودیت در شبکه‌های کامپیوتری و منابع قابل دسترس در شبکه، تدوین و اعمال می گردد....

 

توضیحات کامل در ادامه مطلب

نوید بازدید : 821 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Viper_Virus2_Inked_Colored_JJanovsky

 

 

 

آغاز دومین حمله بزرگ سایبری سازمان یافته به تأسیسات زیربنایی کشورمان در قالب ویروس هوشمند اینترنتی “Viper“، آثار و پیامدهای بسیار مخربی را در بیشتر سازمان های دولتی ایران بر جای گذاشته و منجر به از دست رفتن اطلاعات بسیار زیادی گردیده است.
 
ویروس Viper که توسط دولت متخاصم اسرائیل، در ابتدا به منظور کاهش تولیدات نفتی، طراحی و به پیکره سیستم های وزارت نفت منتقل و سپس در سراسر شبکه دولتی ایران منتشر شده است، قادر به پاک کردن برگشت ناپذیر تمامی اطلاعات از سرورها بوده و بازیابی اطلاعات را تحت هر شرایطی، غیر ممکن می نماید. در ضمن، به علت ناشناخته بودن آن، تاکنون هیچ یک از شرکت های امنیتی موفق به شناسایی و تجزیه و تحلیل کدهای آن نشده اند.

 

به نظر می رسد که هدف اصلی این ویروس، نفوذ در همه سیستم های موجود در شبکه، به منظور پاک نمودن تمام اطلاعات موجود بر روی هارد دیسک های آن ها می باشد.
لازم به ذکر است که این تهدید، دومین حمله بزرگ سایبری در طی دو سال اخیر است که منجر به خسارات جبران ناپذیری به اطلاعات و سیستم های تأسیسات زیربنایی کشورمان گردیده است. نخستین حمله توسط دولت متخاصم اسرائیل، با ورود کرم اینترنتی Stuxnet به نیروگاه هسته ای بوشهر در سال ۱۳۸۹ با هدف تأخیر در راه اندازی ژنراتور برق هسته ای بوشهر، آغاز گردید که توانست تعداد...
 
متن کامل در ادامه مطلب
نوید بازدید : 801 دوشنبه 29 اسفند 1390 نظرات (0)

Youve_Been_Hacked11

 

 

توصیه های بسیار حیاتی برای جلوگیری از هک شدن…..
 
اگر شما از ویندوز xp استفاده میکنید میتوانید از فایروال(دیوار اتش یا انتی هک)خود ویندوز xp استفاده کنید.به کنترل پنل رفته و وارد Networking Connection شوید.در انجا روی ایکون dial up که ساخته اید راست کلیک کنید و properties را انتخاب کنید سپس تب Advanced را انتخاب کنید و تیک مخصوص فعال کردن فایروال را فعال کنید...
 
توضیحات کامل در ادامه مطلب
نوید بازدید : 781 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (1)

ویندوز 8

 

ترفند های سری اول ویندوز 8

1. خاموش کردن دستگاه

2. تبدیل درجه حرارت به سانتی‌گراد

3. عبور سریع از Lock Screen

4. جستجوی سریع

5. مشاهده برنامه‌های مورد علاقه به هنگام جستجو

6. باز نمودن Task Manager

7. راه‌اندازی مجدد Windows Explorer

8. باز نمودن سریع منوی File History

9. پیش‌نمایش پشتیبان فایل‌ها

10. افزودن برنامه‌های دیگر به صفحه آغازین نمایه Metro

مشاهده ترفند در ادامه مطلب

نوید بازدید : 987 شنبه 24 دی 1390 نظرات (0)

cool-things-for-your-webcam

 

آیا می دانید چه چیز دیگری می توانید با وب کم خود انجام دهید؟ اگر شما فکر می کنید که فقط می توانید برای ویدیو چت استفاده کنید، دوباره فکر کنید چرا که وب کم را می توان برای تعداد زیادی از اهداف استفاده کرد. در اینجا تعداد کمی...
 
توضیحات کامل در ادامه مطلب
نوید بازدید : 702 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

click

اگر با برخی از برنامه ها خیلی سروکار دارید و می خواهید بدون ایجاد آیکن جدید روی دسکتاپ، سریع به آنها دسترسی پیدا کنید، کافی است نرم افزار خود را با یک ترفند ساده رجیستری به منوی کلیک راست دسکتاپ اضافه کنید. در این ترفند روش برعکس آن را هم پیگیری خواهیم کرد که چطور منوی شلوغ کلیک راست خود را خلوت کنید.
برای شروع، در نظر می گیریم که می خواهید از نرم افزار Notepad در منوی کلیک راست خود استفاده کنید.....

 

توضیحات کامل در ادامه مطلب

نوید بازدید : 632 پنجشنبه 15 دی 1390 نظرات (1)

/ostadonline

در این مطلب قصد داریم یک سایت آموزش الکترونیک به شما معرفی کنیم . این سایت دارای دوره های آموزشی سیستم عامل و نرم افزار های کاربردی و جامع میباشد.آموزش هایی نظیر طراحی وب ، گرافیک ، مهارت های رایانه ICDL و ... میباشد.پیشنهاد میکنم از این سایت دیدن نمایید ...

مشاهده ادرس سايت در ادامه مطلب

نوید بازدید : 715 پنجشنبه 15 دی 1390 نظرات (0)

extrabuttons_thumb1

 

از وقتی با سیستم عامل ویندوز و پنجره‌های آن آشنا شدیم ؛ همواره سه دکمه‌ی کوچک در سمت راست بالای پنجره‌های ویندوز دیده‌ایم که برای بستن ، تغییر اندازه پنجره و کمینه کردن پنجره (Minimize) استفاده می‌شود.
 
اما خوب کاش چند دکمه‌ی دیگر نیز در کنار این دکمه‌ها وجود داشتند … مثل دکمه‌ای که کار Always on top را انجام دهد یا مثلا پنجره را به جای Minimize در کنار ساعت ویندوز و در بخش System Tray قرار دهد .
 
نرم افزار eXtraButtons یک ابزار کاربردی و کم حجم و کاملا رایگان است که دکمه‌های مفید دیگری را به دکمه‌های پنجره‌های ویندوز شما اضافه می‌کند.
 
eXtraButtons  با اضافه کردن 9 قابلیت  جالب دیگر به تمامی پنجره‌های ویندوزتان ، شما را به یکی دیگر از آرزوهای خود در ویندوز می‌رساند.
 
دانلود در ادامه مطلب
نوید بازدید : 701 پنجشنبه 15 دی 1390 نظرات (0)

RBTray-2

 

نرم افزارهای مختلفی هستند که این قابلیت را دارند تا به جای Minimize شدن  پنجره‌شان و اشغال کردن فضای Taskbar ویندوز، به بخش System Tray موجود در کنار ساعت ویندوز انتقال یابند. این قابلیت باعث می‌شود تا بدون مزاحمت و اشغال فضای دسکتاپ ، نرم افزار در پس زمینه مشغول به کار باشد .
 
نرم افزارهای مختلفی همچون آنتی ویروس‌ها و نرم افزارهای پیام رسان به صورت پیش فرض این قابلیت را دارا هستند .
 
اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کردید که مثلا این قابلیت برای تمام پنجره‌ها و نرم‌افزارهای ویندوز وجود داشت ؟
 
RBTray  نام یک نرم افزار مفید بسیار کم حجم و رایگان است که میتواند این قابلیت را به تمامی پنجره‎‌های ویندوزتان بیافزاید .
 
RBTray نیازی به نصب ندارد و تنها کافی است آن را اجرا کنید ، سپس در صورتی که بر روی دکمه‌ی Minimize  یک پنجره به جای فشردن کلیک چپ ، کلیک راست را بفشارید  ، پنجره به کنار ساعت ویندوز و در بخش System Tray انتقال خواهد یافت .
 
 
برخی از قابلیت‌های RBTray :
- بدون نیاز به نصب (Portable)
- پشتیبانی از ویندوزهای 32بیتی و 64بیتی
- بسیار کم حجم (تنها 47 کیلوبایت)
- اشغال کمترین میزان از حافظه Ram
- کالا رایگان و متن باز (Open Source)
دانلود در ادامه مطلب
سجاد عاشوری بازدید : 632 شنبه 28 آبان 1390 نظرات (0)



اين كار بصورت ۱۰۰٪ امكان پذير نيست ولي ميتونيد با زدن يك حقه کوچيک به ياهو درحدود ۲۰سطر متن

تايپ كنيد براي اين كار........

متن كامل ىر اىامه مظلب


سجاد عاشوری بازدید : 693 شنبه 28 آبان 1390 نظرات (0)

2 فولدر

حتمأ شما نیز میدانید که در داخل محیط ویندوز و در یک محیط خاص مانند دسکتاپ یا پوشه My Documents نمیتوان دو فولدر با نام یکسان ساخت. چرا که از نظر منطقی و آدرس دهی در داخل ویندوز این کار شدنی نیست. اما هم اکنون قصد داریم ترفندی ساده را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید در یک محل دو فولدر با یک نام کاملأ یکسان بسازید!

 

اموزش در ادامه مطلب

محمدمهدی بهروزفر بازدید : 706 پنجشنبه 26 آبان 1390 نظرات (0)

وردپرس

مترجم : حسین میری
ویراستار : حسین میری
تصویرسایزی : سید محمود بنی هاشمی

آیا همیشه خواسته­اید که یک سوپراستار وبلاگنویسی باشید؟ یا صرفا می­خواهید مسیر حرکت خود، و روش کار را از سایت WordPress.com بیاموزید؟
در هر صورت، آدرس را درست آمده­اید. در ۱۰ سطح سریع از یک وبلاگنویس تازه­کار به یک استاد وبلاگنویسی تبدیل شوید.
موضوعات این کتاب در ۱۰ بخش با عنوان‌های متنوع می‌باشد، شما در این کتاب با نحوه کار کردن با سایت وردپرس و خدمات
اکنون شما همه تنظیمات را انجام داده و برای شروع کار آماده¬اید. حالا زمان آن است که درباره موضوع بلاگتان تصمیم بگیرید.
بلاگنویسی نیاز به تمرکز دارد. شما می¬خواهید در چه زمینه¬ای فعالیت کنید؟ بیایید نگاهی به موضوعات کلی بلاگنویسی بیاندازیم:

* فوتوبلاگها که تقریبا به طور کامل از تصاویر تشکیل یافته­اند و معمولا بر یک موضوع متمرکز هستند: معماری، طبیعت، و غیره.

* بلاگهای مربوط به اخبار و شایعات که اغلب از تصاویر یا ویدئوهایی که در محیط آنلاین یافته اند به همراه محتوای مکتوب جذاب یا قابل­توجه عموم استفاده می­کنند.

* بلاگهای مربوط به غذاها که معمولا شامل دستور­العملهای پخت و تصاویر گام به گام درباره نحوه پخت غذاها (با یا بدون توضیحات) هستند.

* بلاگهای مربوط به حیوانات خانگی که شامل تصاویر، ویدئوها و محتوای مکتوب درباره حیوانات خانگی هستند

* ویدئوبلاگها یا "vlogs" که به طور معمول یادداشتهای ویدئویی هستند که از سراسر جهان گردآوری شده­اند.

* بلاگهای شخصی که می­توانند موضوعات بسیاری داشته باشند، ولی باید روی یکی از عناصر زندگی­تان متمرکز باشند: خانواده­تان، شغلتان، باورهایتان، و غیره.

* و انواع دیگر - پیشگام سرافراز خلق نوع جدیدی از بلاگها باشید!

شاید نگاهی به محبوبترین بلاگها در WordPress.com مفید باشد. می­بینید آنها چگونه بر زمینه­ای متمرکزند؟ این محبوبیتشان تصادفی نبوده است.
"قدرت تخیل، ما را نامحدود ­می­سازد."جان مویر (John Muir)
به کمک بیشتری نیاز دارید؟ این تمرینات را امتحان کنید.
محمدمهدی بهروزفر بازدید : 841 چهارشنبه 25 آبان 1390 نظرات (0)
ترفند اجراي فايل RMVB در نرم افزار KMPlayer
حتمآ اکثر شما نرم افزار معروف KMPlayer را ميشناسيد و براي پخش فايل هاي صوتي و تصويري خود در کامپيوتر از آن استفاده مي کنيد. اين نرم افزار ميتوانيد موزيک و فيلم ها را که با فرمت هاي مختلفي هستند بدون نياز به نصب کدک پخش و اجرا کند از همين رو در سراسر جهان از طرفداران بسيار زيادي برخوردار است. اما اين نرم افزار داراي يک ضعف بسيار کوچک در مقابل امکانات و قابليت هاي فراوان خود مي باشد و آن هم ناتواني برنامه در پخش فايل هاي ويديويي با فرمت RM و RMVB مي باشد. همانطور که مي دانيد اين فرمت يکي از فرمت هاي فشرده فايل هاي ويديويي است که امروزه برخي از سايت ها براي فشرده سازي فيلم هاي چند صد مگابايتي از آن استفاده مي کنند. در پست امروز وب سايت ميهن دانلود ترفندي را برايتان آماده کرده ايم که با کمک آن به راحتي مي توانيد فايل هاي با فرمت RM و RMVB را در نرم افزار KMPlayer اجرا کنيد. با استفاده از اين ترفند نرم افزار پلير شما ديگر بدون هيچ مشکلي فرمت هاي RM و RMVB مانند ساير فرمت هاي تصويري بدون هيچ مشکلي اجرا خواهد نمود.
......
مشاهده ی ترفند در ادامه مطلب
نوید بازدید : 791 شنبه 21 آبان 1390 نظرات (0)

برترين نکات مراقبت از ويندوز7

7

 

دوست داريد ويندوز7 رايانه‌تان سريع‌تر از هميشه باشد و همچون روز اولي که آن‌را نصب کرده‌ايد عمل کند؟ همان‌طور که مي‌دانيد ويندوز7 يکي از پروژه‌هاي موفق مايکروسافت است که در جهت بهبود و رفع مشکلات ويندوز ويستا توسط اين شرکت ارائه شد و توانست در مدتي کوتاه نظر بسياري از کاربران را به‌خود جلب کند. با اين حال اگر کمي وبگردي کنيد و اطلاعاتي در مورد اين سيستم‌عامل جديد کسب کنيد، متوجه خواهيد شد که علاوه بر موفقيت‌هاي بسيار زياد، عوامل مختلفي مي‌توانند به‌سادگي موجب بروز مشکلات و کاهش سرعت عملکرد اين سيستم‌عامل شوند.

در هر حال هيچ گلي بي‌خار نيست و ويندوز7 هم بي‌عيب نيست. اما چنانچه قصد داريد از قابليت‌هاي مورد اطمينان اين ويندوز استفاده کنيد و براي زماني طولاني ويندوز رايانه خود را مثل روز اول سرحال و سريع نگه داريد، پيشنهاد مي‌کنيم با برترين نکات کليدي مراقبت از اين سيستم‌عامل با ما همراه باشيد ......

 

توضیحات در ادامه مطلب

نوید بازدید : 736 شنبه 21 آبان 1390 نظرات (1)

غیرفعال کردن اتوران (ویروس ها)برای تمام کاربران (ویندوز ۷)

tornoffatorun

امروزه اتوران‌هابه ابزار دم دست بسیار خوبی برای خرابکاران تبدیل شده‌اند! برنامه‌ها یا کدهای مخرب با اتوران‌ها بصورت خودکار اجرا می‌شوند و هکرها به راحتی به مقاصدشان خواهند رسید. پس برای خلاص شدن از شر اینگونه مزاحمت‌ها و خراب‌کاری‌ها باید اتوران‌ها را خاموش کنید. مخصوصا اگر کاربران غیرحرفه‌ای از سیستم شما استفاده می‌کنند باید اینکار را برای تمامی کاربران سیستم‌عاملتان انجام دهید. .....

اموزش کامل در ادامه مطلب

نوید بازدید : 765 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)

به احتمال ۹۹ درصد تا به حال نام مرورگر قدرتمند Google Chrome ( گوگل کروم ) را شنیده اید . این مرورگر همانطور که از نامش پیداست ، محصول یکی بزرگترین شرکت های کامپیوتری دنیا یعنی Google است . با وجودی که این مرورگر کمتر ۲ سال از عمرش میگذرد ولی به یکی از بهترین مرورگرهای دنیا تبدیل شده است که در تست های انجام شده ، بیشتر اوقات مقام نخست را بدست می آورد . شاید شما هم یکی از کاربران این مرورگر فوق العاده باشید ، شاید هم نه ! در فروم های زیادی به جستجو پرداختم و با افراد زیادی نیز صحبت کردم . بیشتر آنها اغلبا یا کاربران فایرفاکس بوده اند و یا اپرا . ولی بنا به دلایلی تصمیم به جدایی از این مرورگر گرفته اند . تعدادی خیلی کمی از آنها دوباره به مرورگر واقعا ……. اینترنت اکسپلورر بازگشتند ( در این نقطه چین هر چیزی میتوانید بگذارید ) . تعدادی از آنها نیز تصمیم میگیرند یک بار هم که شده مرورگر گوگل کروم را تست کنند . همین یک بار برای همیشه کافی بود تا مرورگر پیشفرض سیستم عاملشان گوگل کروم شود . بنده هم یکی از همین افراد بودم که تعصب زیادی نسبت به فایرفاکس داشتم ، ولی با یک بار تست کردن گوگل کروم ، فایرفاکس را برای همیشه از یاد بردم .

توضیحاتی کوتاه در مورد این مرورگر :

تاریخ عرضه : این مرورگر در تاریخ ۲ سپتامبر سال ۲۰۰۸ عرضه شد .

مدیر پروژه : مدیر پروژه این مرورگر آقای لارس باک ( Lars Bak ) ، برنامه نویسی از کشور دانمارک هستند .

زبان ( های ) برنامه نویسی : این مرورگر با استفاده از دو زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس و Assembly نوشته شده است .

آخرین نسخه پایدار : ۵٫۰٫۳۷۵٫۰ برای سیستم عامل های ویندوز لینوکس و مک ( در زمان نوشته شدن این مطلب ) .

آخرین نسخه ناپایدار : ۶٫۰٫۴۹۵٫۰ برای سیستم عامل های ویندوز ، لینوکس و مک ( در زمان نوشته شدن این مطلب ) .

سیستم عامل های پشتیبانی شده :  Windows – Linux – Mac OS X

زبان های پشتیبانی شده : ۵۰ زبان .

(توضیحات برگرفته از دانشنامه ویکی پدیا میباشد )

در این مطلب ما قصد داریم تا تمامی تنظیمات ( موارد موجود در منوی Options ) مرورگر گوگل کروم را

بررسی کنیم .……..

راهنما در ادامه مطلب

نوید بازدید : 6359 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (8)

در اینجا پستی پرطرفدار و جالب با موضوع آموزش رایگان کردن اینترنت اپراطور ایرانسل برای شما عزیزان آماده کرده ایم .

lترفند در ادامه مطلب

نوید بازدید : 8887 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (9)

ردیابی موقعیت موبایل اروزی هر کسی است که بتواند موقعیت و مکان موبایل خود را کنترل و رد یابی کند.

در حقیقت با این برنامه ردگیری موبایل طرف و نمایش مکان وی به صورت آنلاین و چشمک زن روی نقشه مسیر حرکتی وی را مشخص می کنند. خب این کار برای یک فرد عادی شاید عجیب به نظر بیاد و غیرممکن اما در این پست روشی را به شما آموزش خواهیم داد و سایتی را معرفی می کنیم که شما نیز می توانید با یک نرم افزار کم حجم این کار را با موبایل خود و یا دیگران انجام دهید , پس اگر از الان مشتاق شدید با ما تا انتهای این پست همراه باشید !

 این برنامه بر روی تمام گوشی های با قابلیت پشتیبانی جاوا (اغلب گوشی های موجود )پشتیبانی می شوند

  

نوید بازدید : 690 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)

در این ترفند شما میتوانید بدون استفاده از هیچ نرم افزاری به طور همزمان چندین Yahoo Messenger را باز کرده و در هر کدام با یک ID متفاوت وارد شوید. (این ترفند برای تمام نسخه ها و آخرین نسخه که ۹ میباشد جواب میدهد.)

/yahoo

مشاهده ترفند در ادامه مطلب

نوید بازدید : 797 شنبه 14 آبان 1390 نظرات (0)

scan

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که بر روی هارد سیستم خود فایل مشکوکی داشته باشید و از آلوده بودن آن به ویروس اطلاع مطمئن نباشید. در این زمان ممکن است آنتی ویروسی نصب کرده و فایل را اسکن کنید. طبعأ با این روش فایل شما تنها با یک آنتی ویروس اسکن میشود و هر چقدر هم آنتی ویروس قوی باشد امکان خطا وجود دارد و اگر همان فایل را با آنتی ویروسی دیگر چک کنید شاید نتیجه چیز دیگری باشد. همچنین مشکلاتی اعم از آپدیت آنتی ویروس ها، مشکلات مربوط به رجیستر آنها و مسائل اینچنینی نیز وجود دارد که کاربران را از استفاده بهینه از آنتی ویروس ها ناتوان میکند. اما هم اکنون قصد داریم ترفندی را برای شما معرفی کنیم که این مشکل به بهترین شکل حل شود! شما هم اکنون میتوانید به وسیله سرویسی آنلاین فایل های خود را با 37 آنتی ویروس به شکل همزمان اسکن نمایید! سپس نتیجه آزمایش این 37 آنتی ویروس را مشاهده کنید! تقریبأ تمامی آنتی ویروس های معتبر و معروف در این زمینه گردآوری شده اند که شما میتوانید فایل های خود را به وسیله آنها اسکن نمایید. این راه قطعأ جامع ترین روش برای اطمینان از ویروسی بودن یک فایل است. آنتی ویروس های استفاده شده در این روش از آخرین آپدیت های امنیتی نیز بهره میبرند.

توضیحات در ادامه مطلب

نوید بازدید : 651 شنبه 07 آبان 1390 نظرات (1)

____________________________________________________________________________

در این مطلب قابلیت های ویژه حافظه های فلش را به شما معرفی میکنیم !

اگر تابه حال از حافظه های فلش تنها برای ذخیره سازی اطلاعات و به عنوان یک انبار دیجیتال استفاده می کردید، سخت در اشتباهید. این ابزار بندانگشتی کارکردهای مفید دیگری هم دارند که نباید از آنها غفلت کنید. با این ابزار، امکانات و توانمندی های جالبی دارند که به برخی از آنها اشاره می کنیم.

edameh

_________________________________________________________________________

 

نوید بازدید : 607 پنجشنبه 17 شهریور 1390 نظرات (1)

___________________________________________________________________________

ترفند ويندوزاحتمالأ گذر شما نیز تاکنون به ماشین حساب موجود در ویندوز افتاده است. یک ماشین حساب تقریبأ پیشرفته که کار آن انجام عملیات ریاضی است. اما در این ترفند قصد داریم به وسیله یک روش مخفی ، از طریق همین ماشین حساب کاری کنیم که بتوان کلیه سایت های اینترنتی را با آن مشاهده کرد. به نوعی آن را تبدیل به یک مروگر صفحات اینترنتی کرد

!

 

_________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

نوید بازدید : 1102 پنجشنبه 17 شهریور 1390 نظرات (1)

ممکن است شما نیز دوست داشته باشید پسورد ایمیل و آیدی خود را در سایت یاهو عوض کنید. این کار به چند طریق انجام میشود. از آنجا که کاربران یاهو مسنجر بسیار زیاد هستند این بار قصد داریم ترفندی را به شما معرفی کنیم که با استفاده ازآن میتوانید پسورد یاهو خود را از طریق یاهو مسنجر تعویض نمایید

yahoo password

آموزش در ادامه مطلب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 342
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 3027
  • آی پی امروز : 247
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 403
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,123
  • بازدید ماه : 1,123
  • بازدید سال : 79,784
  • بازدید کلی : 1,498,851
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ